Информация » Страница 5 » Тельман Жанұзақов атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен
Коммунальное государственное учреждение
Райымбек ауданы бойынша білім бөлімінің
"Тельман Жанұзақов атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен"
Управления образования Алматинской области
Приемная
+7(72779) 2-12-14
Директордың жеке байланыс нөмірі:
+7(72779) 2-21-38
Версия для
слабовидящих
Нормативные документы
05
май
2017
Нормативные документы
БЕКІТЕМІН : КЕЛІСІЛДІ : Мектеп директоры : Кәсіподақ комитетінің төрайымы : .....................................С. Умбеталиев .............................М. Стыбеков ......... тамыз 2016 жыл ............ тамыз 2016 жыл «Тельман Жанұзақов атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» Управления образования Алматинской области қызметкерлерінің еңбек тәртібінің ЕРЕЖЕСІ Осы ЕРЕЖЕ мектептің ішкі тәртібін, жұмыс уақытының режимі және оның пайдалануы, мектеп әкімшілігі мен қызметкерлерінің негізгі
Мектептегі жетістіктер
05
май
2017
Мектептегі жетістіктер
2016-2017 оқу жылы 25-қазанда мектепішілік ғылыми-жоба жарыстары өткізілді. Ғылыми-жоба жарыстарынан жүлделі орын алған оқушылар, 29-қазанда өткен аудандық ғылыми-жоба жарыстарына қатысып, төмендегі нәтижелерге қол жеткізді. Биология пәнінен 3 оқушы ІІ-ІІІ орын , ағылшын тілінен 2 оқушы ІІ-ІІІ орын , математика пәнінен ІІІ орын, информатика пәнінен ІІІ орын, тарих ІІІорын, дүние тану пәнінен ІІІ орын . 7,8-желтоқсанда өткен аудандық олимпиада қорытындысы бойынша төмендегі оқушылар жүлделі
Шығармашылық топ жұмысы
05
май
2017
Шығармашылық топ жұмысы
2016-2017 оқу жылында «Т. Жанұзақов атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» Управления образования Алматинской области нде шығармашылық топ жұмыс жасайды. Оқу жылының басынан бастап жоспары құрылып, бекітілді. Топ жетекшісі биология пәні мұғалімі Дегенбаева Эльвира, топ мүшелері:Жусанбаева Салтанат, Атыханова Тұрсынай, Тұрысбек Шынар, Әбдіқадырова Ғалия. Шығармашылық топ жұмысының жоспарлы түрде орындалуын қамту, жұмысты жүйелі, нәтижелі ұйымдасуын қадағалау, тәжірибеде пайдалану